Ipodens uppgift.

Min ipod är utsedd till räddaren i nöden under flygresan. Den är nu fylld med massa musik, filmer och OC-avsnitt.. Har även införskaffat en liten sak som ger den ca 15 timmars längre batteritid. Kommer behövas !

Tror allt är fixat och klart nu också.. Äntligen! Men de känns som jag glömt typ allt dock.. Hoppas inte! De är iallafall klart att Danne fick ta tandkrämen.. De gick till såhär.
Alx: Mamma säg åt Danne att han ska ta tandkrämen.
Mamma: Äh, säg bara att du inte packar ner de, då har han inget val.
Alx: Jag tänker inte packa ner tandkräm.
Danne: Hmm..
Alx: Bra då var de fixat..

Tänk vad mammor kan komma med bra idéer : )

Nu ska jag convertera en sista film sen blir de nog sova..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0