Jag äger pulkabacken.

Jag gillade inte dagens lektion. Engelska. Läraren pratar endast engelska och jag skulle berätta att jag inte är där någon mer engelska lektion. Gissa om jag hade problem.. Engelska är verkligen inte min grejj.


Efter skolan skulle jag till JC och få ett papper underskrivet så då hängde Patrik från klassen med och vi åt smaskig lunch : )

Efter detta, när jag var på hemma plan igen var de bara fram med vinterkläder och de nerdammade tefaten och boben och åka till syster. Vi gjorde varm choklad och tinade bullar och packade även ner nybakta muffins i en väska. När Mörner även kom dit hoppade vi in i hans bil och åka en liten bit till Torslunda backen. Vi har sedan åkt massa tefat, pulka och bob. Jag skrattade så jag grät! Att de var så kul att åka pulka hade jag glömt.. Vi tog en paus med lite fika innan vi åkte lite till.. De värsta var att gå upp i backen, kramp i låren och typ andnöd : p Jag tog även en tur med Mörner på hans rejjserbob. Jag var livrädd men de var kul, tills han knuffade av mig mitt i backen.. De var iallafall en mysig eftermiddag med Syster och Mörner : )

image561
              

Observera att Mörner har sånna där band på vantarna så man inte kan tappa dom. Som barn har. Jag och Elin höll på att dö av skratt..

Kommentarer
Avsändare: Eliin

haha fan va rolig em vi hade =)

2008-03-25 @ 21:43:01
URL: http://elinhellstrom.blogg.se
Avsändare: Saraa

Hahaaa! Gulliga ni är!!!

2008-03-25 @ 22:29:25
Avsändare: Michael

Fan va snö ni har i Tierp asså! :) snowracer var d ett tag sen man åkte, e avis på dig!

2008-03-25 @ 22:37:42
URL: http://micheiuppsala.blogg.se
Avsändare: Eliin

Nu har ja bloggat för 2 veckor framåt!!!! =P

2008-03-25 @ 23:09:03
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0