"Ledigt"

Igår skrev jag att jag var ledig idag.. Men nu känner jag att de inte riktigt stämmer. Det är snarare en lektionsfri dag eftersom jag suttit och pluggat nästan hela förmiddagen och fortfarande har saker kvar att göra.. Verkligen less på att läsa kompendier nu, så tog en liten paus. Och har trots allt bara 2 st kvar att läsa nu, tror jag..

image493 image495
Mina vänner idag..

Inatt så drömde jag om min tid framöver, närmare bestämt min kväll.. De var inge kul alls! Och jag längtar inte tills Louise ringer ikväll och säger att hon är hemma ( Tyvär Louise, men ta de inte personligt ).

Nej nu ska jag äta ett päron ( jag är såå sugen på godis ) och kolla på andra avenyn innan jag återgår till studierna.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0