Min syster!

Jag sitter och pratar med min syster på msn nu. Jag kom då och tänka på hur tråkigt de är nu när jag pluggar och hon jobbar. Förut när jag gick hemma så träffades vi liksom flera gånger i veckan. Nu träffas vi en stund kanske en gång i veckan. Det känns lite tomt och konstigt nästan. Men snart kommer vi träffas varje dag i två veckor, då får vi ta igen allt. : )

Jag anser iallafall att min syster är den bästa! Vi kan göra så lite men ändå ha roligt. Och de är så kul att bara prata! Tobbe och Mörner brukar alltid kalla oss B1 & B2 när vi börjar prata. Men jag tycker vi är ett bra team jag och min syster!  Hon betyder såå mycket för mig..

image498
<3

Kommentarer
Avsändare: Elin

haha instämmer helt!!! Du är oxå bäst! Haha du skulle hört mörner inatt påvägen hem från stan....ojojoj....

2008-03-16 @ 12:02:46
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0