Minnen.

Sitter och kollar på gamla kort från fester med gänget.. Kan inte hålla mig för skratt när jag ser alla dessa kort. En bild säger verkligen mer än tusen ord.. Så tänkte dela med mig utav några kort..

 +  
= Två tjejor som gör saker man inte borde göra för att få något de absolut inte behövde mer utav..
Linnéa vet vad jag menar tror jag..
Slutade med att vi hamnade på ett vimmelkort som innehåller två slibbiga tjejor..


Men vi kan galejja städat också.. Ibland..


Rut och Robin som ständigt hängde med och gjorde galna saker förut..
Men då slutade de för det mesta illa..


Kombinationen Simon + Alx funkar sådär..
Vi har extremt sjukt kul men de slutar alltid lite lustigt..
Som såhär:
 

Lägger man till Honey

Går de däremot galant !

Men nu ska jag visa den farligaste kombinationen..

++
Man vet ALDRIG hur de slutar här..
   
Denna kombinationen + någon av de ovannämda är livsfarlig..
Men det är ändå den sistnämnda som liksom är gänget,
plus några till..

Kommentarer
Avsändare: Eliin

hihii roligt blogg inlägg

2008-03-24 @ 20:26:27
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0