När man väntar..

Det känns som om tiden kryper fram nu, 1 minut blir tio minuter. . Precis sådär som de blir när man väntar på något. Jag väntar på att åka till Linnéa, och bara för att jag ska åka om 1 timme så finns de inte så mycket att göra.. Undra varför tiden går sakta när man väntar på något.. ? 

Jag var iallafall nere och gosade med Nova nyss. Hon är riktigt mysig och hon visar verkligen hur glad hon blir när man kommer. Tänk om även människor kunde vara så bra på att visa att vi uppskattar varandra..

image465

Kommentarer
Avsändare: Rasmus

Min bil som man ser i bakgrunden =P

2008-03-02 @ 15:50:18
Avsändare: Alexandra

Haha bra Rasmus :p

2008-03-02 @ 16:38:20
URL: http://alxandrah.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0