Skoter & Korv.

När jag stog och strykte en tröja idag så ringde Linnéa. Hon undrade om jag var på en skoter tur. Och jag tackar inte nej till skoter. Så vi klädde på oss full utrustning och hoppade på skotern bakom hennes papps och sedan bar de iväg ut i skogen.. Vi åkte till en liten grillplats där vi grillade korv. Mysigt! : )  Dock var jorden väldigt uppbökat där och Linnéas papps trodde de hade varit vildsvin där. Så vi var lite oroliga att de skulle känna korv-doften.. Efter att vi smaskat korv hoppade vi på skotern igen och åkte en tur.. Så underbart härlig känsla de är att åka skoter. Skogen var så fin idag också, snötäckta granar, älskart! Och bara lukten av skoter är myspys : )

Efter att ha värmt mig hos Linnéa med lite guitarhero så tog jag mig en promenad hem. Sedan körde jag vidare med crosstrainern och även lite styrka innan jag hoppade in i duschen och fick bort all rök doft. Känner mig rätt duktig nu även om påskäggen ligger och väntar..

Jag och Linnéa testade även på att vara med i en skräckfilm idag.. Vi sprang i skoterspåren med en skoter bakom oss. Jagade! De jobbiga, skräckfilms-känslan var att våra fossingar bara sjönk ner i snön.. Vi blev helt slut !

Hoppas på att få korten Linnéa tog sen också : )


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0