Slut som artist.

Den största delen av denna dag har jag spenderat med att nöta GuitarHero. Eftersom jag är envis av mig så ger jag mig aldrig, ska alltid slå det nya rekordet. Men nu, klockan elva på kvällen ger jag upp. Mina fingrar och handleder värker. Nästan krampar lite smått. Men jag har blivit bra mycket bättre bara idag, Så jag är nöjd även om jag för idag är slut som artist.

Jag uppskattar att lite folk från klassen vågar visa sig med lite kommentarer här i bloggen också : )

 
Denna låt är en favorit på GH, riktigt rolig.
Och för att skryta lite så fick jag 98% på medium.
Jag är nöjd! Extra nöjd över att jag är liite bätte än Johannes..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0