Snask klassen ?

Våran klass är nog lite speciell börjar jag ana. Idag hade våran organisations lärare med sig ett stort påskägg till oss och motiveringen var " jämt på luncherna eller de andra raster så möter man en hel ström  med folk från eran klass som är påväg ner till godis maskinen". Plus att vi åt kladdkaka idag, Samuel fyller år och hade bakat. Smask! Jag syndade faktiskt och åt lite jag med, men dock inte av godiset.. Mäkta imponerad av mig själv!

När jag kom hem var Nova här och de blev ett kärt återseende.. Jag lär vara den bästa moster hon kan tänka sig! Hon var så söt idag, hon hade sin röda "jag trivs bäst på soffan" sjal som hon fått av mig. Men nu har jag nattat henne så tänkte kolla på Andra avenyn och bara slappa.

Känner att min trötthet är brutal just nu, skrivit fel ca 59 tusen gånger i detta inlägg.. Sova tidigt ikväll : )

image506
Snuttisen..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0