Solglasögon & Läppglans.

Har haft riktig beslutsångest över vilka solglasögon jag ska ta med mig.. Testat fram och tillbaka. Men nu tror jag att jag har bestämt mig för de bruna, de är iaf dom som är nerpackade nu.

Mina ögonfransar har fått sin färg nu. De är inte de lättaste att färga på sig själv. Ett öga i taget. Lyckades dock få i ögat denna gång = tårar.. Men nu är dom iallafall fina.

Har även utfört moment "köpa nässmycke". Ett ljusgrönt till mig och ljusrosa till Elin. Fyndade även ett läppglans, alla mina luktar ju sprit, nacho eller något annat konstigt. Så nu har jag ett sprillans nytt att glänsa med i Thailand..

image576


Nu ska jag försöka få Danne att inse att han borde ta med tandkräm till vårat rum. Han är äldst och borde ta de ansvaret..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0