Stockholm -Arlanda - Sas Logen.

Nu sitter jag och syster framför varsin dator och bloggar ett sista svenskt inlägg.. Vi befinner oss i sas loge på arlanda. För de som flyger royal class, vi känner oss speciella. haha. Gratis internet, chips, fika, vin, öl, läsk, tidningar osv, I like it : ) Gratis är alltid godast.

Snart där de då av mot taxfreen där godis inköp skall göras. Ett måste inför en sådan resa! Dock får vi ju käka hur mycket godis vi vill på planet också. Ostepops säger jag bara ! Sist beställde jag och syrran rätt många, tills dom tog slut. Då gick vi över till chipsen : p Men sen blire gaten och planet. Mina knän kommer värka känner jag.. Menmen..

Tobbe fick sin fina gula team Hellström t-shirt nyss också. haha. Han är nog nöjd innerst inne. Team Hellström, Tobias, Prao står de på den.

Men nu skall jag käka lite mer chips och tänka på mina kära klasskompisar som kämpar med sina redovisningar om marknadsundersökningen : ) Kommer sakna er!

Hejdå och hade bra : D


Kommentarer
Avsändare: malin

Hej alex, hoppas du kommer få de super nice där nere.. du sitter antagligen på planet nu så hade nice, / Malin från klassen

2008-03-28 @ 13:28:00
URL: http://vanesak.blogg.se
Avsändare: Michael

tjoo! hare super i Tailand :) ser redan fram mot inlägg direkt från ditt paradis! kram kram

2008-03-28 @ 16:40:17
URL: http://micheiuppsala.blogg.se
Avsändare: stefan

hoppas du får det fint...och att du köper massa presenter till mej! puss på dej!

2008-03-28 @ 16:45:17
Avsändare: Anonym ;)

saknar dig redan gumman! puss puss

2008-03-28 @ 18:54:24

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0