Trötthet..

Varför ska man kunna sova dåligt ? Jag sov verkligen värdelöst inatt.. Vaknade helatiden !

Skolan blev alltså kämpig.. Min teknik att antecka fick användas, även om de inte fanns något att anteckna så antecknade jag. På eftermiddagen fick vi fin besök av ryssar och nå annat folk. Jag skrattade, hmm ovanligt.. Men lyckades bita ihop under själva samtalet och de var väl tur de! De ryska folket ska eventuellt införa KY-utbildningar och var därför på besök hos oss..

Nu sitter jag helt deckad i soffan, efter att ha gjort papps fin i håret. Men strax börjat Outsiders vilket är kul och uppiggande, oftast : )   Therese är även bänkad framför msn så vi kan föra en diskusion om Outsiders, vilket alltid sker på Tisdagen i skolan annars, men vi är ju lediga imorgon så att, ikväll!

Sandra är även min kontrolant på att jag sköter mig i skolan med godiset nu.. Hon ser till att jag inte stoppar sådant i munnen och hon avgör även vaad jag får äta, ibland. Haha..


Imorgon ska jag bli ful, äcklig, vidrig, tom, depprimerad och inlåst i mig själv..

Kommentarer
Avsändare: Eliin

haha tur att du har "klassisar" som håller koll på dej!

2008-03-11 @ 13:37:57
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0