Typiskt Sverige.

Igår åkte jag och Johannes hem till honom in Uppsala. Vi var bjudna på buffe hos hans pappa och de var smaskens! Men vi skulle se melodifestivalen så vi gick hem och såg den.. Jag fick även en blåbär- hallon smoothie av Johannes att dricka till melodifestivalen. Dom är underbart smaskiga! : )

Melodifestivalen gjorde mig arg som bara den! Hur faan kunde de sluta som de gjorde? Nordman skulle ju vinna, jag röstade tilloch med 2 ggr. Jag som ALDRIG röstar annars! Nej, Sverige måste skärpa sig! Och bort med den där jäkla juryn!

Nu är jag hemma igen och laddar för träning.. Har dock ont i huvudet och ryggen/nacken men de får gå ändå, måste träna idag! Om två veckor ska jag ju gå i bikini liksom..


Och du kan ju bara dra åt ....


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0