Vad händer?

De är snö ute. Väldigt mycket snö. Plus att de vräker ner ännu mer snö.. Jag kommer bli insnöad tror jag, totalt!  Jag skall fly från snön i Tierp och in till Uppsala, har jag tur blir jag inte insnöad där!

Jag har städat hela förmiddagen så nu är min lilla våning vårig och fin. Felet är väl att de inte är vår ute.. Men, jag är iaf nöjd över att jag tog tag i städningen och även dammsög själv. Jag är elektriskt laddad, helt klart!

Jag vill härma min syster lite också.. Så alla som läser min blogg lär, bör, ska och måste skriva en liten kommentar.. Precis som syster sa, kul att se vilka som läser : )   Plus att de är kul att plåga Louise lite mer.. Erkännande nr 2 Louise!

Nu ska jag åka till stan och göra en marknadsundersökning..
Hejdå!

Kommentarer
Avsändare: Eliin

Tjing pling!

2008-03-19 @ 13:08:46
URL: http://elinhellstrom.blogg.se
Avsändare: Ida

Jag tjuvläser här med ;) Hoppas det gick bra på stan och att du inte frös ihjäl :)

2008-03-19 @ 16:48:21
URL: http://hallonglasvinge.blogg.se
Avsändare: Louise

Men va fan alx jag ville ju overraska dig... typiskt...

2008-03-19 @ 23:28:26
Avsändare: anonym...hmm e jag det egentligen?

jag håller mig ständigt uppdaterad nu jag alx...

2008-03-20 @ 14:25:46

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0