Valbo.

Idag åkte jag & Johannes med Mamms och Elin till Valbo. Och just de, Snutt Nova var också med.. Eller först var vi till Owes, köpte mycket fina kaffekoppar som passar skapligt bra till mitt andra porslin + att jag köpte 6 st glödlampor och lite godis till Johannes. Vidare till Valbo och sko-jakten påbörjades. Alla vita tygskor i storlek 37 var slut dock. Men sen hittade jag ett par mycket fina röda, så dom fick de bli ! Sedan köptes ett silikonfodral till ipoden, känns som om de behövs om den ska klara Thailandsresan. Den blir ju nästan som en bästa vän på resan och vid poolen. Men sedan skulle inte jag köpa något mer igentligen.. men jag köpte en kjol också, den var så fin liksom : )  Även karln min hittade lite saker, fint tycker ja!

Men, jag säger som så att jag unnar mig den kjolen eftersom jag nu börjat min avgiftning. Socker-behovet ska bort ! Jag mår verkligen inte bra utav beroendet så nu har jag börjat med GI-metoden. Jag som älskar pasta, potatis, pannkakor och sånt.. Men nej, nu vill jag börja må bra !

Gillare!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0