Bröllop

Jag är slutkört, slut som människa ! Helgens bröllop tog på krafterna och nu bara snurrar huvudet när jag äntligen är "hemma" i Uppsala. Vi gick upp 05.00 i fredags morse och åkte iväg mot Skåne. Passerade Ge-kås en snabbis också eftersom vi behövde present och lite smått och gott. Sedan vidare ner mot Munka-ljungby. Efter de har de inte varit en lugn stund. Firande, köra grejjor till lokalen, duka & fixa i ordning, sova, fixa mer, fixa bruden, kyrkan, bröllops festen, sova, städa och sätta sig i bilen och åka de ca 7 timmarna hem..

Bröllops festen var riktigt rolig, jag som är rädd för poliser har börjat se en annan sida av dem nu. Brödrost-mannen (toastmastern) var polis, brudgummen var polis, två till gäster var poliser och även kriminalkommissarien var där. Och de gäster som var värst med firandet var nästan dom. Tss. Det jobbiga var att de serverades hel grillad gris vilket jag inte klarar utav att äta. På morgonen satt grisen spättad över grillen utanför mitt sovrums fönster, Stackarn! Jag åt inte köttet på middagen..

Sötaste gästen på bröllopet..


Lägger in bilder från bröllopet sen ..

Kommentarer
Avsändare: Eliin

hihii ja väntar med spänning =)

2008-05-26 @ 08:05:53
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Hannah

en spättad gris??? nä usch inte roligt:D

2008-05-26 @ 20:28:46

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0