Fruktcocktail

Onsdagen är avklarad och nu är jag ledig tills på Måndag. De som är lite synd är att jag har så mycket att göra. På Fredag åker jag och Johannes ner till skåne på hans mammas bröllop och blir där hela helgen.. Så jag kommer nog vara riktigt trött när jag kommer hem ändå.

Idag var det iallafall den stora dagen som jag och min syster längtat efter. Dagen då de är första avsnittet av Bonde söker fru. Vi älskar Bonde söker fru! De tråkiga är att vi lär vänta till hösten för att se nästa avsnitt nu.. Men de är det värt ! När vi kikar på Bonde så lär vi smaska något gott och fruktcocktail har blivit lite utav en klassiker så de var just de vi åt idag. Fruktcocktail med vanilj/jordgubbsglass, smask!

Nu lär jag gå och sova, ska vara vakt åt älsklings snutten imorgon, dvs Nova och hon kommer kl 7 så ingen sovmorgon inte.. Men jag och Nova brukar alltid ta en liten sovstund sen när Elin åkt, jag på soffan och Nova på dörrmattan. Funderar på de även imorgon.

Godnatt !

Kommentarer
Avsändare: Eliin

hihiii klockrent ju hahaa

2008-05-22 @ 22:46:20
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0