Helgen försvann.

Jag längtade hela förra veckan efter helg och nu känns de helt värdelöst för helgen bara flög iväg. Igår gjorde jag absolut ingenting, tog ett pass på crosstrainern endast. Idag var jag däremot liiite duktigare och snyggade till mamms lite. Klippte och färgade. Lär ta mig till frisör shopen och köpa volympermanent vätska så ska vi fixa lite volym, och kanske lite slingor också : )   Sedan har vi även gratulerat min bror som fyller hela 27 år på onsdag med lite mat och tårta..

Nu är jag back in uppsala och känner mig lite deprimerad över att helgen är över och att alla mina saker ligger i en hög på golvet.. Kanske tröst shoppa ett par jeans imorgon ? Och ta tag i min hög med saker nu ?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0