Jag är glad.

Den här dagen har jag spenderat på JC och tiden har verkligen bara försvunnit. Den gick jätte fort och jag har haft de extremt kul. Börjar lära mig alla tjej-jeans nu så de är såå kul att hjälpa kunder. Idag gick jag hem med ett leende på läpparna för allt känns bara så bra : )

Igår slog jag till och stor shoppade lite också.. Eller, shoppade iaf. Köpte ett par nya jeans eftersom mina favvisar håller på att gå sönder. Så nu blev de ett par ljusa levis, stuprör. Köpte även ett riktigt sommrigt gult och rosa linne. Jag är nöjd!

Kommentarer
Avsändare: Systeryster

skulle gärna vilje se nå bilder på de du shoppat sen =)

2008-05-20 @ 22:20:47
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0