Kebab mage

Dagen igår var jätte rolig. De var verkligen full fart helatiden men de var kul! Modevisningen och allt : )  När jag slutade på praktiken så kom Elin och Sara (Elins Sara) till Johannes och vi korkade upp. Sen var de nästan bara att gå iväg igen men då till BJ på efterfest. De blev mer modevisning och allmänt trevligt! Tack för en trevlig kväll : )

Idag åkte jag hem och lekte med Sara ( Min Sara). Vi tog en promenad som avslutades med kebab. Vi satte oss ute för de var så varmt inne, men vi var rädda att någon skulle upptäcka våran synd när vi satt sådär mitt vid vägen. Och självklart så upptäckte Louise oss, typiskt. Vi hade iallafall väldigt kul när vi satt där med våran kebab och när vi skulle resa oss och gå märkte jag att jag ätit alldeless för mycket, magen liksom hängde ut över jeanskanten och de var lite svårt att röra sig.. 

Vi lånade ett wii och har spelat de resten av kvällen. Riktigt kul! Känns som om de är varning för träningsvärk imorgon. Boxningen kändes!

Men nu väntar sängen på mig..


Kommentarer
Avsändare: Sara

Hejsan! Tack för senast! Synd att vi inte fick höra tjejerna spela! Jaja...
Kul med wii kväll ju! Bättre än kebab;) kram

2008-05-05 @ 09:06:06
URL: http://saraagren.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0