KK

Nu ska jag baka en kladdkaka. En slags tröst-fira-kladdkaka. Tröst för dagens tenta, fira för att alla skriftliga tentor trots allt är avklarade..

När jag letade fram ett recept på kladdkaka kom jag att tänka på när jag gick i 9an.. Jag och Haack var i någon slags kladdkake period och vi träffades helt enkelt och bakade. Vi hade mycket roligt vid dessa tillfällen! Vi pratade även vårat egna lilla kladdkake språk. KK ( kladdkaka ) KKK ( kladdkakekompis el. kladdkakskalas ) eller KKKK ( kladdkakskalaskompis ). Vi pratade alltså med en hel del K:n. Ibland saknar jag den tiden, vi hade alltid så kul och hittade alltid på en massa bus.. Men nu räcker inte tiden till på samma vis. De var lättare när vi gick på samma skola.. Men vi kanske kan ta ett KKK snart ? : )


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0