Min fiende skrivkrampen.

Jag gör något helt underbart just nu.. Jag slappar ! Fick nyligen ett mail om mitt resultatmarknadsförings tentan också, den första tentan vi hade. Jag fick VG, dvs högsta betyg eftersom MVG inte existerar. Jag är nöjd! Jag njuter!

Dagens tenta var inte rolig. Jag satt närmare 4 1/2 timme. Ni kanske kan ana skrivkrampen jag fick ett antal gånger ? Det var 18 sidor med ungefär 5 frågor på varje sida. Då var ungefär 2/3 av alla frågor Motivera och förklara frågor. Jag kände mig helt hjärntvättad och överkörd efteråt. Jag känner stark avsky mot försklara och motivera.

Nu ska jag vila, slappa och njuta.. Kanske kolla på andra avenyn och gotta mig lite? De är jag absolut värd nu tycker jag. .


You make my heart go tinga-linga-ling..


Kommentarer
Avsändare: saraa

Bra jobbat!!

2008-05-08 @ 10:45:12
URL: http://saraagren.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0