Min kärlek mjölken.

Jag har upptäckt en för mig mycket hemsk sak, jag är lite smått laktosintolerans. Jag älskar mjölk!! Men de senaste 4-5 åren har jag haft magknip varje morgon efter frukost. Förutom de mornar jag skippat mjölken/oboyen.Jag har dock ignorerat detta och inte riktigt kopplat vad de var. Men nu har de gått upp för mig att de är mjölken som är boven i de hela. Därför sitter jag nu med ett glas laktosfri mjölk här och jag mår alldeless prima nu. Som tur är så är de värst på mornarna så jag ska fortsätta med min gefleortens mellan mjölk på kvällarna iallafall : )

Nu ska jag springa iväg till JC, slutar nio ikväll. Lite mysigt att vara där så sent. Tss. Ska hinna testa ett par brallor först också,  hoppas jag kan ha dom ! 

Ha en bra dag !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0