Mina nya skor.

Nu är sista april över och jag känner mig faktiskt nöjd. Bästa stunden var nästan när jag Linnéa och Beru satt vid ekonomikum, solen sken, en cider och Twiggy frostbite på scenen. De var mysigt !  Sen blev de en subway macka hemma hos Johannes. Robin, Emelie och hennes vän kom med tåget och vi gick till Oskar. Sedan anlände även Linnéa, Beru och Antouane. ( stavas?)  Vi grillade och hade de bra med utsikt över Snärkesnations innergård där folk helt öppet stog och visade de mesta när kön till bajamajjan var för lång.

Vi gick sedan vidare mot people men jag ville ta chansen att umgås lite med Elin så jag gick till ån där de satt ett tag. När jag sedan skulle in på people var kön hopplöst lång så där stog jag. Men då tog jag kontakt med Miche i klassen och jag letade upp honom och Anders. Men efter de fick jag tag på karln och han lämnade people och vi gick hem. Somnade nästan på momangen

Idag möttes jag och Elin/Honey på stan för en fika. En hallon kokospaj på Storken, asgott! Sedan blev de även en shopping tur. Jag köpte ett linne på JC som jag länge spanat på och ett par helt underbara skor. Hur sköna som helst, och fina : ) Honey gav mig rådet att köpa frotesulor också eftersom de går att tvätta och ballerinaskorna då håller sig fräscha. Hon själv köpte ett linne och en klänning/långt linne. 

Nu på eftermiddagen försökte jag plugga men gick inge bra, känner mig körd på sten tentan.. Och nyss var jag och Johannes till Willys och köpte upp ett litet lager med mat.

image682

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0