Opitikern

Nu har jag äntligen fått nya linser! Ska bli skönt att kunna läsa och se på tv utan glasögon eller huvudvärk. Glasögon känns liksom inte så bekvämt, jag känner mig orörlig i dom bara. Jag tycker förövrigt de är kul hos opitikern (optikern). Åkte dit i god tid och satte mig vid den stora skålen med kolor, smaskens! Jag fick en ny opitiker den här gången också, helt klart bra men jag saknar min gamla fortfarande. Jag fick iallafall ett par nya linser och en ny tid nästa vecka för kontroll av dom och ögena. Ett till tillfälle att smaska kolor : )

Nu har jag ätit lunch och nu ska jag och Nova ta oss en promenad i de soliga, varma vädret..


På en solig promenad i vintras..

Kommentarer
Avsändare: Miche

Låter som en sköön dag :) men asså alx hur e d med ditt godisförbud? verkar ha upphört för länge sen juu! =)

2008-05-22 @ 15:50:24
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: syrran

hahaa så de var därför du ville tillbaka så gärna hahaa godisråttaa

2008-05-22 @ 22:48:00
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Sara

Haha, käre du! Skönt att du kan se nu du ;)

2008-05-23 @ 16:11:59

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0