REA

I onsdags kväll började rean på JC och jag hade en hel del kläder jag ville ha, de var ju liksom 50% på allt. Men de blev bara två saker eftersom student ekonomin allt för ofta säger ifrån. Ett par chinos ( byxor ) och en klänning. Sen fick jag ett par levis jeans av Johannes också, assnygga! 511 slim, lite smått loose modell.

Igår var de studiebesök  hos Ittala vilket inte var sådär jätte givande. De som var mest givande var nog lunchen jag och Sandra tog på en taco bar. Smask! Väl hemma skulle jag in på JC och testa ett par jeans i annan storlek men de slutade med att jag fick hoppa in och jobba. Vilket jag även ska göra idag och imorgon. Det gör min plånbok glad : )

Idag, inom kort är de muntlig engelska tenta och jag är helt omotiverad. Jag och Patrik ska göra våran tillsammans och vi ska skriva ihop dialogen halvtimmen före tentan. Blir nog alla tiders! Sedan ska jag åka hem i 3 timmar för ett besök hos opitikern innan jag ska in till stan och jobba igen..

Mitt inköp dock lite suddiga bilder..


Det var allt för mig : )

Kommentarer
Avsändare: Saraa

Hej! Du var så söt där du stod i dörren igår :P Kul att det varkar gå bra på JC! Allt bra annars? Kram

2008-05-30 @ 15:06:14
URL: http://saraagren.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0