Symaskinen och Jag.

Nu har jag tagit en paus i pluggandet.. Fick sluta en timme tidigare på praktiken så jag skulle hinna plugga lite mer, dom är så snälla : )  Så nu har jag nött lite mer så vissa saker börjar väl sitta skapligt iallafall. Hatar dock alla listade knep som vi ska kunna " 16 goda råd inför mötet med kunden" eller " 9 avslutsmetoder" eller varför inte "18 förslag på kreativ försäljning", alla dedär sakerna ska vi kunna. Tack och lov behöver vi inte kunna ordningen..

Förövrigt så trivs jag kanon på LIA:n. Idag fick jag lära mig att sy upp jeans så nu är de träning som gäller. Har ett par jeans som ska sys upp så många gånger tills dom är shorts. Men de är kul och sy, lite mysigt : ) 

Men nu ska jag väl återgå till de ljuva, mysiga pluggandet. "Läs! Njut! *wow* "(citat av Sten).


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0