Typiskt!

Idag, när jag för en gångs skull skulle åka hem efter praktiken är tågen till Tierp inställda.. Jag blev så himla less. Jag var trött och hungrig så lär jag sätta mig på en seg buss. Aggresioner mot UL! Men nu är jag iallafall hemma och har smaskat i mig pannkakor : )

Det värsta av allt är att de är min namnsdag idag och tåget jäklas sådär.. Plus att ingen kommit ihåg min namnsdag, vilket kanske beror på att de är mitt andra namn Sofia kanske ?

Förövrigt så funkar min telefon nu igen.. Den fick bara något konstigt ryck tydligen. Men jäklas den igen då jävlar ...

Kommentarer
Avsändare: Hannah

Grattis på namnsdagen!!! You see I remenbered;)

2008-05-16 @ 10:08:34
Avsändare: Förvirrade Elin =S

GRATTIS!!!!!

2008-05-16 @ 11:25:19

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0