1 av 4

Igårkväll satt jag och syrran med varsin bärbar dator i knät och kollade på andra avenyn när allt förutom våra datorer plötsligt slocknade. Strömavbrott! Vi fick ta våra små lyktor som vi plaserat ut i huset då vi faktiskt anat strömavbrott (dock kvällen innan) och leta oss fram till sängarna. Så fick de helt enkelt bli dags för sömn. När jag låg och skulle sova tändes allt igen, däremot bara i ca 10 sekunder och de blev lite läskit när de bara blinkade till sådär..

Imorse var strömmen fortfarande borta och jag som skulle till skolan och ha tenta satte mig med en ficklampa och sminkade mig. De är inget att rekomendera! Vi fick sedan skotta oss ut för att jag skulle kunna få skjuss till tåget mot Uppsala. Lite problematiskt!

Nu är tenta 1 skriven och nu ska jag börja plugga inför tenta 2 som är på fredag. Denna gång är de en större tenta vilket känns lite tungt. Dagens tenta tycker jag borde bli godkänd, men de är farligt att tänka och känna så.

Och, de är mer snö i Tierp..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0