1a advent

Jag älskar juletider!! Idag innan jobbet införskaffade jag lite julklappar och de är så mysigt att lägga ner dom i påsen där jag lägger alla klappar, den börjar fyllas nu.. På lunchen sprang jag till Maxi och köpte mossa till min nya 9:-stake.

Direkt när jag kom hem till Tierp så satte jag mig och pysslade med adventljusstaken.. Den blev så fin såå : )
Imorgon kanske de får bli storstädning inför julen, eventuellt. Julstjärnorna lär ju fram!!

Nu har jag fått min helg, 2 dagars ledigt! Lär dock plugga men mina papper ligger liksom i Uppsala så får vänta tills bror kommer hem från jobbet imorgon och hoppas på att han fått dom med sig!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0