Försmak av julen

Igår vad de dags för jobb igen. Jobbade 11-20 och den tiden bara flög iväg! Vi hade massor att göra inför VIP-kvällen på Gränby Centrum. VIP-kvällen började klockan 20.00 bara de att allt folk kom en bra stund tidigare och de var riktig fart i butiken. Så de vi skulle hinna med blev lite kämpigt. Sista timmen stog jag och "hets-slog-in" paket som skulle vara give-away, fick iallafall upp farten på paketinslagning. Vi har även en praktikant nu.. Känns lite kul, men samtidigt konstigt att de inte är jag som är deras praktikant längre utan nu är jag en av de anställda som ska lära henne. Stackarn! Tss..

När jag slutade mötte jag och Johannes upp mamma, Elin och Ann-Louise och vi tog ett varv i centrumet och gottade oss i skumpa och erbjudanden. : )

Nu ska jag släpa den feta sälj pärmen till skolan och be på mina bara knän att jag ska få sluta tidigt idag.. Jag har fan inte börjat plugga inför morgondagens tenta än !!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0