Jag behöver Energi!

Nu är de Söndag igen och inte känner jag mig nå piggare. Har visserligen lyckats sova i helgen iallafall så jag hoppas att de fortsätter i veckan så jag slipper dessa sömnlösa nätter som förföljer mig! I hopp om att få mer energi så ska jag börja äta mer frukt och grönt. Eller, jag ska försöka!

I veckan lär också de underbara tenta pluggandet dra igång på allvar. Tro mig, jag har aldrig mått så dåligt över tentor som jag gör nu. 4 st på 2 veckor, de är galet!! Plus att jag känner föör stor press på mig själv vilket inte för saken bättre. Jag stöttar mig med att de är slutspurten nu!

Hade däremot en väldigt bra dag igår så jag ska inte bara klaga nu. Åkte till Gävle med Sara och shoppade lite saker till lägenheten. En rosa skurhink bland annat som passar Johannes perfekt. Tss. Vi åt på MAX och blev förföljda av en gigantisk MAX hund. Och kikade lite på examen klänning åt mig. Kvällen spenderades hemma hos Emeli & Robin. Lina & Emil var också där och vi drack lite och hade de trevligt!


Kommentarer
Avsändare: Saraa

Hej Hopp! träffade din syster i Uppsala idag och hon sa att du bytt hårfärg, var tvungen in att kolla. Var ett tag sen nu! Jäklarns vad snygg du blev! :) Sen så planerade Elin och jag att sätta i löshår till våren, så jag tänkte höra om det går bra att boka tid hos dig redan nu? Jag har tänkt mig i mitten av Maj, haha! Kram på dig!!! /sara

2008-11-17 @ 16:13:25
URL: http://saraagren.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0