Julen är kommen

Nu har julen och den traditionella rushen kommit.. Det har varit full fart hela dagen vilket är jätte kul ! Blir en hel del paket-inslagning så får träna mina färdigheter inför julen, rushen minskar ju inte direkt.

Efter jobbet var de glögg-drickning hos Johannes pappa, typiskt att jag inte gillar glögg. Men de är mysigt ändå, man tar en liten sipp glögg och ser glad ut, bara för mysighetsfaktorns skull : )

Nu är vi bara hemma i den snart gamla lägenheten, Johannes är väldigt inne i sitt spelande så jag har spenderat min tid på bonde söker fru. Suttit med ett leende för mig själv, dom är så söta! ( Iallafall Hanna och Peter)

Syster ringde nyss och sa att hon förmodligen hämtar mig imorgon när jag slutar på jobbet så ska vi åka till Ikea och shoppa ! Nu blir de farligt syrran : )  Hon och Tobbe flyttade in i lägenheten idag så den lär ju pyntas!! Ska bli kul att kika på Ikea, så får jag skjuss hem också! Nu får de bli ett besök på Ikea.se.

Njut av 1a advent imorgon..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0