Nu är de jul igen..

Jajamen, nu är julen här!! Varit hård men galet rolig dag på praktiken. ALL jul kom och hela butiken skulle göras om till jul!! Jätte intressant och kul att få se hur de går till.. Plus att de bjuds på julfika dessa "plocka-fram-julen"-dagar, älskar lussekissar : ) Fick hoppa in och jobba nu också, slutade praktiken 18 men då var de sån kaos så fick stanna och jobba till 20, inte helt fel då en timme kändes som 1 minut ! Vi blev även bjudna på lunch idag, mumma! Jag har alltså haft en väldigt bra dag, men är aningens mör nu.. Men bara att vila nu, för även imorn äre full fart : )

Jag har även hittat tusen saker jag vill julpynta lägenheten med !! Hoppsan : )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0