Nu händer allt.

Igår var de bombhot mot kvarnen. Idag är de bombhot mot SEB banken nere vid gågatan och ett stort område har varit avspärrat. De är lite obehaglig känsla. På vägen hem från skolan kändes de konstigt, de var grått och regnet öste ner, de blåste som bara den, vid musikens hus står 2 polisbilar, 1 ambulans och 1 räddningsbil och jag vet att de undersöker en misstänkt bomb nere på stan.. Ursh!

Mina kära klasskompisar som pendlar blev också utsatta utav strömlösheten till tågen och blev sittande på tåget. När de väl började åka sakta sakta fram var tåget tvunget att nödbromsa, någon försökte ta livet av sig. Men tåget hann stanna pga att de körde så sakta som de gjorde. Och de ser bara den där personen, stå brevid spåret när tåget passerar. Den personen skulle inte dö.

De positiva händelsen är väl att de faktiskt snöar nu : ) Weei !!


Mycke snö tack : )


Nu ska jag äta, kolla på andra avenyn och hoppas på att denna dags händelser lugnar ner sig lite. Förutom snön då !

Kommentarer
Avsändare: saraa

Jag håller med! SNÖSNÖSNÖ!!!

2008-11-18 @ 18:48:03
URL: http://saraagren.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0