Obehagligt

Jag har fått höra att min bror inte kunde åka tåg hela vägen hem efter jobbet utan blev hämtad av Elin i Örbyhus pga tågolycka. Läste nyligen tidningen och då hade någon blivit påkörd inne i Tierp. Vid stationen!! Jag tycker de känns jätte obehagligt. Tog någon livet av sig mitt inne i centrum? Eller var de någon som halkade? De som också känns obehagligt är att Tierp är litet, och de kan vara någon som jag vet vem de är eller värre ändå, känner.. Ursch! Ska inte tänka så..

Får läsa tidningen imorn igen..


Kommentarer
Avsändare: Sara

Ja, mamma och Jag satt också på ett av tågen, men vi satt fast i Storvreta, Så där fick Johnie hämta oss ..

2008-11-22 @ 18:00:57
Avsändare: Alexandra

Åh, drygt! Vad hade ni gjort då ?

2008-11-22 @ 18:49:41
Avsändare: Sara.

Vi hade varit inne och julhandlat lite, började med julklapparna.. :) . Vad önskar du dig mer än mobilen? :p

2008-11-26 @ 21:17:51

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0