One last day..

Imorgon är det sista dagen på praktiken. Jag har varit där i 7 hela veckor nu !! Har även lyckats få iväg den skriftliga rapporten som slutade på 8 sidor, äntligen! Men de känns inte så tungt att de är sista dagen på praktiken imorgon. Nästa gång jag ska dit är nästa fredag och då som en anställd, på visstid : ) Kommer bli skönt med lite kortare dagar nu ett tag, även om jag har 4 tentor att plugga till, jippi : (

Min trötthet blir bara värre. Igår somnade jag på lunch rasten vilket inte alls är likt mig. Inatt har jag sovit jätte dåligt och de har märkts idag.. Ont i kroppen, seg och klumpig. Inte så passande när jag jobbar med porslin och annat ömtåligt. Kan dock medela att inget kommit till skada!

Tur att de är helg imorn! Men vaad händer i helgen? Linnéa kommer hem från söder och jag lär se människan innan hon åker "hem?" igen..  Men mer då? Sova? Vila? Plugga? Galejja? Jag vet inte!!


Ungefär såhär jag känner mig
..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0