Önskelista

Nu när de är så mycket snö ute känner jag julstämning. Så jag har börjat skriva önskelista! De kanske är lite mer för barn, men skriver man en lista får man ju mer som man verkligen vill ha. Så jag tycker de är bra och mysigt. I år blir den lång, eftersom de kommer behövas en massa i lägenheten. Så nu är jag uppe i önskan 33 : )

Och nu har jag även lagt ner pluggandet.. Tar de sista på tåget in och innan tentan imorgon. Ska hinna med att möta Louise och gå till frisörshopen också. Shoppa lite färg om de finns någon bra.

Hoppas bara vi kommer ut med bilen imorgon, snön vräker fortfarande ner.. De är helt galet mycke snö! Men så galet fint också : )

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0