Silvertejp & Mystery shopper

Det har varit en låång skoldag idag, 9-16. Tss. På förmiddagen hade vi butiksarbete vilket var fruktansvärt sövande så jag kände att dregglet nästan inte gick att stoppa. Jag orkade inte heller lyssna vilket ledde till att jag hade drömmar om silvertejp, men jag ska inte berätta mer om de..  På eftermiddagen kom hon som startat upp företaget better buisness som utför mystery shopping åt företag, 1a timmen var jätte intressant. Sen blev jag trött under 2a timmen igen.. Godiset fick då rycka in och de prasslade, hatart! 

Efter skolan åkte jag och Johannes hem till Tierp. Lämnade en tröja till Lina min fina, kikade hur de gick för Tobbe i lägenheten (den blir såå fint) och sedan åkte vi hem.

Och ni ska veta att här hemma är de snö.. de är vitt! Jag älskart! Nästan så jag vill ut med kameran och försöka få ett kort. Fast de kanske är bättre att ta de innan jag åker och jobbar imorgon. Bara den inte hinner smälta : /  Men, den är iallafall underbart fin!


Nu ska jag utveckla och fördjupa mina planer på att baka negerbollar ( jag kallar de så för alla sa så när man va liten, och dom är så underbart goda så de ska vara som en komplimang, enligt mig)


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0