Slipp bombhot!

Jag skall ge er, mina kära läsare, ett väldigt gott råd. Bo inte uppepå en galleria!! Idag, första dagen i skolan, första dagen på länge som jag skulle komma hem tidigt. Men NEJ! Bombhot mot kvarnen gjorde att poliser stog och vaktade huset och ingen fick komma in.. Tji fick jag! Bara att fördriva tid på stan, IKEA och hos Johannes pappa. Alltså, vill ni komma hem när ni känner för de, bo inte som min karl gör!!

Jag gjorde dock något mycket modigt idag. Jag gick fram och pratade med poliserna. Observera att jag är rädd för poliser. Men jag kände att de fanns ett behov, vi behövde ju veta om vi skulle få komma in snart. Men de stackrarna visste inte, de sa bara att de jobbade på de hela och att de höll på att bli isbitar av att stå där. Skulle gått dit med varm choklad kanske ? : )

Imorgon blir de redovisning av grupparbetet då vi planerat en egen butik, uppstart och ett år fram. Blir dock kort dag då läraren fått en hjärtinfarkt, stackarn. Han som ser så fräsh och frisk ut! Men han ska komma och ha en kortis med oss iaf. Inför tentan : /

Kom ihåg mitt råd!!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0