Tiesto

Tråkigt men sant, jag är missnöjd!
Igår skulle jag, Johannes, Robin & Emeli in till Stockholm och se Tiesto. Insläppet skulle ske 22.00 (enligt biljetten) så vi tog ett tåg från Uppsala 19.35. Vi fick dricka våran öl och cider på tåget sades de "om vi gjorde de snyggt, som om de vore läsk". Men, att dricka något som läsk kan tolkas på två sätt. Jag dricker liksom läsk fort, halsar. Men vi fick snabbt förklarat att de inte alls var så de var tänkt, utan att de ska vara lungt och städat. Klockan 20.20 var vi framme i Stockholm och hällde i oss de sista på vägen mot Berns. 21.30 stog vi i kö då vakten säger "Ni som har biljett till Tiesto har insläpp 23.30". YES, de står 22 på biljetten men icket. Varsågod att stå ute i kylan och vänta gott folk. När vi väl kom in så hade min rygg sagt ifrån, den värkte så att jag mådde illa. Och Nej, de var inte pga alkohol eftersom jag efter dessa timmar i kylan nyktrat till igen. Så att sedan stå och trängas med folk som hoppar på tårna och trycker upp håret i min mun var ingen höjdare. Eftersom jag inte alls gillar musiken heller. Trodde faktiskt de skulle vara bättre när man va sådär, men tyvär. Tydligen var även Johannes lite missnöjd över valet av hans låtar..

De som däremot var lite kul var att vi träffade en kille med 31 piercingar ( de flesta i ansiktet), orm tunga, scarifications och ja, allt ont man kan göra. Men han var trevlig och jag fick svaret på min fråga om hur man piercar sig snett nedanför ögat.

Idag åkte jag hem med Emeli och Robin. De åkte sedan för att hämta hem deras hundvalp Zero. Jag är avundsjuk! Vill se deras bebis och för en liten stund låtsas att den är min. Tss..



Håll i er i snöstormen och var beredd på strömavbrott. Jag har korv!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0