De blev visst fest..

Vad hände igår? JO, de vart fest.. Jag som skulle vara nykter och njuta av att jag var ledig och hemma i Tierp. Men icket! Jag fick ta min sparade skatt, min likör 43, och åka till Emil & Lina där vi mellan landade lite. Vi åkte in till Gävle och jag höll på att somna på vägen in, jag var trött.. Väl inne hos Kalle så blev de bättre, jag vaknade till och blandade en Rosa pantern! Anledningen till att jag vaknade till var nog Emeli och Lina. Eller va vi Gunhild, Sissel och Rosi? Jag hade iaf kul, och jag skrattade så jag nästan grät när Lina/Sissel berättade att ....(de får ni inte veta) ! Men när Kalle skulle på krogen så fick vi sätta oss i bilen hem igen, så vi åkte till Emil & Lina och fortsatte där. Och där hände de grejjer. Emeli fick mig på fall (ordagrant), och vi dansade, sjöng och hade de kul!

Idag har jag kollat in lite möbler här hemma som jag ska måla om och ha i lägenheten.. Den ska bli såå fiin! Även om jag förmodligen inte får köpa min efterlängtade soffa : (

Nu ska jag nog packa ner lite av mina saker.. Känns konstigt, kul, jobbigt, spännande och sorgset på samma gång.. Men jag tror de blir bra!


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0