Vitt täcke

Nu har de lagt sig lite snö på den fina julgranen jag skrev om tidigare idag. Snö är bara allt för mysigt! Om den ligger där utan att slaska dvs. Jag var bara tvungen att smsa mamma och höra hur de var hemma i Tierp. Och de var snö där också, lite mer än här. De hade ett vitt snö täcke. Så nu hoppas jag att den ligger kvar och längtar tills jag kommer hem imorgon. Här i stan smälter den tyvär på asfalten och stannar bara på bilar, och bordet på balkongen ungefär..

Men imorgon, då vill jag se vitt !
: )

Kommentarer
Avsändare: Systeryster

de snöar fortfarande åh de är så mysigt...=)

2008-11-19 @ 20:26:08
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Åh, jag vill hem till snön och myset! är så sugen på att julbaka och pynta nu. men jag får väl vänta. Men leka med nova i snön, de vill jag NU!

2008-11-19 @ 21:23:17
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0