Ännu en Söndag

Söndagar känns alltid lite sega men ändå för korta samtidigt som de är fyllda med klassiska Söndags-ångesten. Däremot känner jag att de inte gör något att just denna Söndag går fort, vilket den har gjort. Började städa imorse då kusinerna kommer på Torsdag och hela min övervåning var ett bombnedslag. . Lär ju visa mig lite städad : p  Och grejjen är den att jag längtar tills dom kommer och vi drar iväg på våran traditionella Ullareds resa. De är liksom en av de få gånger jag träffar kusinerna också, iaf Petra som flyttat till Oslo. Så de är alltid så kul! Sen är själva bussresan och allt lite mysigt och galet! : )  I år blir vi många som åker också, Mamma & Ein, jag, Moster, Petra, Rebecka, Sara & hennes mamma och Katta + jobbarkompisarna till mamms. Kommer förmodligen bli galnare än galnast !  Tss ..

Ikväll åker jag tillbaka till Uppsala igen.. Hoppas på att dehär dagarna går fort nu. Men de borde de göra då 2 dagar är Stendagar.. 

Förra höstens resor, en buss & en med bil...



Kommentarer
Avsändare: Miche

Duktigt o städa =) Ullared låter ju skoj om man åker så många men själv har jag fått nog av det stället då jag spenderade ngra sommardagar just där när jag var mindre o vår familj hyrde stuga där, så jag får kalla kårar när jag tänker på Ullared o allt folk man får trängas med..

2008-09-14 @ 17:53:14
URL: http://micheiuppsala.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Äh, typiskt killar! Jag skulle tycka de var hur kul som helst även om jag gick där själv :p

2008-09-14 @ 18:04:44
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0