Avfallspåsar extra strong !

Jag är hemma igen! I Torsdags kom kusinerna och efter lite prat blev de sängen. Somnade ca 00.00 och 03.30 ringde klockan. De var en trött Alx som gick upp och knaprade i sig en hårdbröd macka! Syster kom hit och va packade in oss i bilen som tog oss in till Tierp och bussens hållplats. Väl på bussen blev de sova, inte för att de är de bekvämaste på en buss men de går.. Efter en sisådär 8 timmar va vi framme i Ullared och vi åt lunch för att samla krafter. Till min besvikelse fanns inte korvstroganofen!! Men efter de greppade vi de gigantiska kundvagnarna och tog oss in för shopping. Och shopping blev de.. Mycke shopping. Jag älskar att shoppa !!

Den här gången fick vi ungdommar, dvs jag, Elin, Sara, Petra och Rebecka dela rum och de var en klar förbättring. De va så lungt och skönt! Vi hade de bra!

Igår gick jag och syrran upp för att gå in direkt när de öppnade vid 7 för att slippa alla människor. De var klokt av oss! Så vi shoppade lite till.. Vid 14 gick bussen hemåt igen och jag som alltid brukar somna då satt klarvaken när nästan hela bussen sov. De var tråkigt! Men vi hade lottdragning senare och jag älskar sånt.. Ge-kås hade gett våran buss en kasse med vinster och en lottring så vi fick 3 lotter i var och vinst till nästan alla(fast alla vann ändå). Jag såg ett behov i många utav grejorna men jag vann dom inte.. Min vinst blev 25avfallspåsar extra strong. De kändes lite fel! Jag ser inget behov i dom heller.. Typiskt!

Nu har jag iallafall dränkt min 160 breda säng i alla saker.. gillar synen : )



Kommentarer
Avsändare: Eliin

haha så arg ja ser ut när ja sitter åh läser...tss

2008-09-21 @ 17:50:53
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Alexandra

Koncentrerad :P

2008-09-21 @ 19:30:36
Avsändare: Saraa

Inte dåligt med shopping där inte!! haha

2008-09-22 @ 20:55:07
Avsändare: Anonym

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=73120



Gå in där, man får gratis presentkort genom att gå in på olika hemsidor mm. :)

2008-09-23 @ 21:19:17

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0