En dag med Sis.

Imorse sov jag ut ordentligt vilket kändes skönt och behövligt. Efter att jag ätit frukost och fikat lite åkte jag och syster till Valbo för att hämta batteri till hennes mobiltelefon. Men självklart tog vi oss en vända i köpis. Köpte yllesockor på H&M, älskar dom men har inte funnits i Uppsala på evigheter. Men nuså : )  Vi kollade även läget på Hööks som har en "skylthäst" med jätte rolig hängläpp. Vi tog också en sväng på IKEA där vi suktade efter ett varsitt nytt hem och nya möbler. Så är de några som hoppas på framtiden nu så är det jag och Elin. Bara de att hon hoppas på bud och jag hoppas inte på bud, fast på olika bostäder då såklart : )

Klippte lite på eftermiddagen och jag och Emeli passade på att planera lite inför våran mysfredag som kommer bli myspys utan våra pojkar. Jag, Emeli & Lina !

Ikväll blir de tända ljus, Idol, Dark raspberry choklad och Vem kan slå Philip och Fredrik.


Vi passerar ett ställe i Gävle där de röjjt där de varit en skog:
Jag (i min förvåning) - Guuud va de har klippt här!!!
Elin - Klippt ? Ehh...

Kommentarer
Avsändare: Eliin

hahaha ja alx...KLIPPT???

De var roligt!!!! Va lixom en hel skog som var avverkad...hihii

2008-09-10 @ 22:42:27
URL: http://elinhellstrom.blogg.se/
Avsändare: Alx

Jag kan nog erkänna att de va liite fel ord som användes..

2008-09-11 @ 16:14:09

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0