En dag på stan

Idag var en ledig dag. Behövligt efter ekonomi tentan! Vaknade av att missen började busa med mig så gick upp och renskrev butiksarbetet. Vid 11 gick jag ner på stan för att leta LiA, men helt utan resultat. Eller resultatet blev en hel del ångest. Jag hittar inget ställe jag vill vara på, inget känns rätt !! Jag vill vara på ett ställe med engagerad personal som kan en massa.. Men vart hittar man dom?  Och vart passar jag in och vill jobba ?

Jag fick alltså panik men som tur va kom Louise ner på stan och vi tog en lång fika. Kändes lite lugnande och var mycket trevligt !

Nu har jag sett idol, gillar att de är igång igen.. Kul : )

Ska ta och göra nå vettigt nu, typ äta glass..
Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0