En human tenta

Jag kan säga att sov väldigt oroligt inatt och vaknade flera gånger, anledningen var tentan. På tåget in till Uppsala imorse tänkte jag plugga lite men då jag började läsa och jämföra boken med mina anteckningar så blev de kaos, ingenting stämmde! Så jag fick lite panik och slog igen boken.

Väl i skolan fick jag ont i magen. De som var skönt var att alla kände sig lika körda. Torun kom och sa att vi inte skulle vara oroliga då Bo´s tenta var human. . Human?! De gjorde inte saken bättre, för Bo tycker hans språk är humant och hans bok är också human. Men saken är den att vi inte har förstått varken språket eller boken. Yess!

Men tentan var rätt så human (inte ekonom-human) som tur va. Däremot är de inte min starka sida med huvudräkning så jag körde på någonslags variant där jag tog de som kändes bäst i förhållande till vad resultatet borde bli på ett ungefär. Men jag borde få G tycker jag, skrev trots allt på alla frågor.

Efter tentan (som bara tog 30 min) blev de LiA jakt på stan men fick inget riktigt napp, men ska ner imorgon igen. Resten av dagen har jag pluggat, jag har gjort sommaruppgiften i marknasföring. Tog sin lilla tid och jag känner mig helt förvirrad i de jag skrivit men de blir nog bra. 4 sidor text och en powerpoint presentation. Vi fick göra de på vårat egna vis och jag har gjort de på ett förvirrande vis. Jag är liksom ingen hejjare på powerpoint heller så vafan...!

Har även skrivit om mitt personliga säljbrev som ska lämnas till blivande LiA platsen.. Fattas bara en liten detalj men visste inte hur jag skulle skriva de hela så fick bli ett mail till Sten (även kallad sir stone). Hoppas jag får ett vettigt svar med några utav hans guldkorn i : )

Chokladglass med inbyggt chokladsås i är livet..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0