En lång dag..

Skoldagen idag känndes oändlig.. Jag va trött, alla andra var trötta, tråkig lektion(iaf när man är trött). Det kändes som om dagen aldrig skulle ta slut och de var en ständig kamp mot tröttheten.. När jag kom hem gick inget bra heller, drygt! Men allt kändes lite bättre när Johannes tyckte att vi kunde äta på MAX. De var sjuukt smaskigt !! Tack Älskling!

Efter ett orginalmål skumpade jag till JC och Lisa satte mina fingrar i folie och gav mig en tidning. Inte helt lätt att bläddra med foliefingrar. Vi tog iallafall bort mina naglar, mina fina underbara naglar. . Ska absolut göra om dom sen när ekonomin är bättre! Är någon sugen på att fixa så äre bara att hojjta, för Lisa är duktig!

Fick även träffa min gamle handledare och nu ska jag jobba lite lördagar fram till nyår, nu är jag alltså inbokat på 2 ställen fram till nyår. Men de går säkert att få de att gå ihop, kommer dock bli mycket jobb, men lönen blir ju iallafall mysig! : )

Nu ska jag måla mina små tunna naglar och kolla på tv..
Och, jag är så glad för Syster & Tobbe. Ser så bra ut nu ju : )

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0