Ett hjärta..

Igår va de en ledig dag och jag va på massage och följde med syster med hennes häst till vetriären. Hos vetrinären skulle de undersökas om de fanns ett föl i magen på Pellan och de gjorde de, så kul : ) Jag blev imponerad av att se den lilla klumpen och att man kunde se hjärtslagen, häftig verkligen !!

För tillfället är jag konstant trött och sover helt värdelöst om nätterna. Vaknar helatiden och känner att jag behöver kolla på klockan eller är bara rent stressad/orolig.. Så på nätterna kan jag inte sova och på dagen kan jag knappt hålla mig vaken. Får se hur de går imorn när juridik står på schemat.. Inte de minsta sugen på tentan som är på Fredag.

Godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0